FordFusionClub.com banner
1 - 20 of 26 Posts

·
Registered
Joined
·
8,793 Posts
Haha, I was afraid blitz was going to do some stoichiometric analysis on why Untouchable was a less qualified senior member than a kitten who can juggle oil filters....

Anyway, welcome aboard Greg!
 

·
Registered
Joined
·
12,421 Posts
[quote author=Oricle link=topic=29658.msg411290#msg411290 date=1127068152]
shit, looks like i will have to edit a lot of my posts in the senior member forum now :eek:ricle:
[/quote]

Haha..thats funny. I figured if he wants to read about me secretly insulting him go ahead ;) hehe
 

·
Registered
Joined
·
839 Posts
Discussion Starter · #11 ·
[quote author=MZ3sZoomZoom link=topic=29658.msg411596#msg411596 date=1127091159]
[quote author=Oricle link=topic=29658.msg411290#msg411290 date=1127068152]
shit, looks like i will have to edit a lot of my posts in the senior member forum now :eek:ricle:
[/quote]

Haha..thats funny. I figured if he wants to read about me secretly insulting him go ahead ;) hehe
[/quote]

I'm just going to leave mine too.  It'd take me hours to find them all.

:D
 

·
Registered
Joined
·
10,853 Posts
[quote author=blitz link=topic=29658.msg411636#msg411636 date=1127092857]
[quote author=MZ3sZoomZoom link=topic=29658.msg411596#msg411596 date=1127091159]
[quote author=Oricle link=topic=29658.msg411290#msg411290 date=1127068152]
shit, looks like i will have to edit a lot of my posts in the senior member forum now :eek:ricle:
[/quote]

Haha..thats funny. I figured if he wants to read about me secretly insulting him go ahead ;) hehe
[/quote]

I'm just going to leave mine too. It'd take me hours to find them all.

:D
[/quote]

Haha what's to edit? :shock:






:rofl:
 

·
Registered
Joined
·
4,438 Posts
[quote author=holeydonut link=topic=29658.msg411287#msg411287 date=1127068038]
Anyway, welcome aboard Greg!
[/quote]

Awe, crap...there goes the neighborhood....:lol:

[quote author=blitz link=topic=29658.msg411279#msg411279 date=1127067389]
http://www.mazda3forums.com/index.php?action=profile;u=428
[/quote]

Hey blitz, what's the significance of this profile? What am I missing? :dunno:
 
1 - 20 of 26 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top